Z roku na rok zgłasza się więcej drużyn. W tegorocznej grze wzięło udział 11 zespołów z opiekunami. Jest nam ogromnie miło, że nasze zaproszenie do wspólnej zabawy przyjmują inne malborskie biblioteki i instytucje kultury. - informuje Kierownik Biblioteki Pedagogicznej w Malborku Pani Agnieszka Predygier
Partnerami tegorocznej gry byli:
- Muzeum Miasta Malborka
- Biblioteka Muzeum Zamkowego w Malborku
- Miejska Biblioteka Publiczna — MEDIATEKA
- Młodzieżowy Ośrodek Wychowawczy w Malborku
Zabawę rozpoczęto w przepięknej Bibliotece Muzeum Zamkowego w Malborku. Po powitaniu i wyjaśnieniu zasad gry, przedstawiciele drużyn wylosowali miejsce, z którego zaczną zabawę. Każda trzyosobowa drużyna otrzymała mapę z zaznaczonymi punktami, które musieli znaleźć oraz kartę obiegową, na której wpisywana była punktacja. Uczestnicy rozwiązywali zadania i zdobywali punkty w każdej bibliotece czy muzeum czekały na nich inne zadania. Zadania przygotowane z wykorzystaniem robotów Indi bardzo się podobało dzieciom. Ostatnia konkurencja, ogłoszenie wyników i wręczenie nagród odbyło się w bibliotece pedagogicznej.
Nagrody wręczał wiceburmistrz miasta Malborka Pan Jan Tadeusz Wilk.
Gra miała być przede wszystkim dobrą zabawą, nie obyło się jednak bez odrobiny rywalizacji:
- I miejsce zdobyła drużyna ze Szkoły Podstawowej NR 2 w Malborku
- II miejsce zdobyła drużyna ze Szkoły Podstawowej NR 1 w Malborku
- III miejsce zdobyła drużyna ze Szkoły Podstawowej NR 8 w Malborku
Zmęczeni, ale szczęśliwi uczestnicy już nie mogą doczekać się kolejnej edycji – i tak okazuje się, że impreza stała się zabawą cykliczną.